Nasze
Ścisłe limity emisji spalin obowiązują w UE od 1 stycznia 2005 roku. Wszystkie pojazdy użytkowe muszą być produkowane i dostarczane z zamkniętym filtrem cząstek stałych. W związku z tym w niedalekiej przyszłości, coraz więcej europejskich miast wprowadzi wysokie wytyczne dotyczące redukcji emisji spalin. Tylko te pojazdy, które spełniają co najmniej normę Euro IV otrzymują długoterminowe uprawnienia do kierowania się w strefach ochrony środowiska. Obecnie istnieje tylko jeden sposób, aby skutecznie zredukować emisje z silników wysokoprężnych – jest to filtr cząstek stałych.
Zalety filtrów firm Vanstar i TB Twintec Baumot Group:
Innowacyjna technologia przetwarzania spalin
Zamiennik oryginalnego tłumika Euro IV / Euro V SCR
Redukcja emisji cząstek stałych o ponad 99%,
Redukcja węglowodorów (HC) i tlenku węgla (CO) wyraźnie poniżej granic UE,
Łatwy do czyszczenia, całkowicie pasywny system z automatyczną regeneracją,
Regeneracja filtra następuje nawet przy niskiej temperaturze gazów wydechowych (od 230 ° C),
Obudowa wykonana w całości z odpornej na korozję i odpornej na wysokie temperatury stali nierdzewnej (INOX)
Długi okres użytkowania dzięki twardej konstrukcji filtra.