Wymagania:
- wykształcenie wyższe w zakresie finansów, ekonomii lub pokrewnych dziedzin
- minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z controllingiem, planowaniem budżetu lub analizą finansową
- znajomość pakietu MS Office na bardzo dobrym poziomie, ze szczególnym uwzględnieniem Excela
- silne zdolności analityczne oraz umiejętność logicznego myślenia i wyciągania trafnych wniosków
- umiejętność opracowywania oraz prezentowania danych w sposób przejrzysty i zrozumiały
- sumienność, komunikatywność, proaktywne podejście do pracy oraz gotowość do współpracy w zespole
Zakres obowiązków:
- opracowywanie budżetów, planów finansowych i prognoz dla wskazanych działów lub segmentów działalności - warunek konieczny
- analiza wskaźnikowa i ocena rentowności projektów
- sporządzanie raportów finansowych oraz koordynowanie procesu analiz finansowych
- monitorowanie realizacji założeń budżetowych, analiza odchyleń oraz inicjowanie działań korygujących
- wyszukiwanie i proponowanie rozwiązań mających na celu redukcję kosztów oraz poprawę efektywności i rentowności operacyjnej
- współpraca z instytucjami finansowymi /m.in. banki, firmy leasingowe/
- analiza i kontrola konwenantów i harmonogramów do umów o finansowanie
- kontrola należności i zobowiązań oraz planowanie płatności
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania lub na adres: praca@vanstar.pl
Prosimy o dobrowolne zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”